قصة غريبة لبنت جميلة

قصة غريبة لبنت جميلة  


قصتي غريبه شويه مشكلتي اني جميله أوي أوي فوق الخيال مفيش حدبيشوفني غير ولازم يبصلي انا بيضه وطويله وشعري اسود وطويل  
انا أميره متجوزه بقالي 6سنين عندي 22سنه مكملتش دراسه  وقعدت من سنه أولي ثانوي   معايا بنوته عندها 5سنين ومفيش غيرها في الحقيقه انامتجوزه جوازصالونات جوزي عنده 35سنه  

ومش هقولكم بكره جوزي ولكن انامحبتوش ومعرفش يسعدني ولامقدرني ولابيسمعني كلمه حلوه ودايماهاملني  مع اني ست شيك جدا وبلبس وشايفه نفسي والجميع يشهد لي  لكن هومهمل في نفسه كمان هومش بخيل في الاكل ولكن هوبخيل مشاعر وطبعا مش كل حاجه الاكل 

كنت عامله مشروع لنفسي وعامله جمعيه وقبضتها وطبعاقولت اشلهافي البنك احسن 
وفعلاً لبست واتشيكت والنضاره دايماكل الناس بيفتكروني لسه انسه وده طبعابيرجعلي ثقتي في نفسي الاجوزي دايماهززها قدامي  طبعاانامحجبه  كنت دائما بحب البس اشيك لبس واناخارجه
ودخلت البنك
وبكلم العميل بتاع البنك واتخنقناعلي  سبب وقعدت ازعق وقولت اناعايزه مدير البنك 
وفعلاً جه مدير البنك.  
وياريت مدير البنك مجاش بعدها حصلت مصيبه😱😱😱

الجزء الثاني والاخير من القصه هتلاقوا هنا حالاااا بعد التعليق ب٢٠ ملصق وانضم هنا 😒👇👇👇👇

Enregistrer un commentaire

0 Commentaires