لروايه_خاصة_بالبنات_فقط_فوق 18
#الروايه_خاصة_بالبنات_فقط_فوق🔞🔞 #واللى_متابعينها_يكونو_بنات_فوق🔞🔞
#الجزء_الاول🔞🔥💔
تصحي من نومها على صراخ
صبيه جميله تتميز برقتها وجمالها الشعر البنى الناعم العيون العسلي الجمال الرباني الام والاب يصحون من نومهم على فزع وصوت بكاء يخرج من غرفه بنتهم ساره
الاب : في ايه يا كريمه الصوت دا جاي منين عند ساره دا ولا ايه
الام: ايوه يا صابر ده صوت بنتي سارة اجري بسرعه نشوف في ايه؟
يدخلون الغرفه يلقون ابنتهم على السرير وتبكي بصراخ عالى
الام والاب : ما لك يا ساره ما لك يا بنتي بتعيطي ليه فيكي ايه قولي حسا بايه
ساره: 😭😭😭😭
الم ياماما الم فظيع مش قدرة اتحمله 😭😭
الام : ايه اللي وجعك يا بنتي سنانك ضهرك رجلك دماغك عينك ايه اللي وجعك انطقي
سارة : مش عارفه تقول اي مكان بيألمها 😢
الام : اجري باصابر على الاوضه وهات مسكن حالآ
الاب : حاضر بسرعه اهو
الام : قولي يابنتي مالك ؟
سارة تبكي وتصرخ الم ياماما من تحت ومش ومش قادرة استحمله
الام : 😦 طيب يمكن الدوررة بتعتك قربت يابنتي وهي ال مسببالك الالم دا
سارة : ازاي ياماما دي لسا خلصه من يومين والألم دا عمره ما جالى قبل كدا 😭😭
الام : في قلق طيب يابنتي قومى البسي ونروح مستشفى نكشف عليك
سارة : لا يا امي مستشفى ايه عايزاني اقول لهم ايه في المستشفى وايه بيوجعني لا يا امي انا هاخد مسكن وهبقى كويسه
سارة : صراخ اكتر واكتر وألم لا تتحمله
الاب : المسكن اهو يا كريمه اديها بسرعه
الام : يلا يا بنتي خدي المسكن وهتبقى كويسه،،
تحضن الام ابنتها بجانبها والاب يجلس على الكرسي امامهم وينتظرون حتى هدوء بنتهم من الالم عدي نص ساعه وفعلا ابنتهم هدأت ونامت خرج الام والاب الى غرفتهم
الاب : ملها بنتك يا كريمه سارة فيها ايه ملها
الام : مش عارفه اقولك ايه ياصبر بس البنت 😔
صابر : مالها سارة ؟
كريمه:سارة بتشتكي من وجع والم من 😞
صابر :سكت لفترة يعني ايه مش فاهم ازاى البنت بتتوجع بالطريقه دي
كريمه: ممكن تكون وجع بنات العاده انت فاهم بتاعة كل بنت ماتقلقش بكرا اول ماتقوم الصبح هاشربها حاجات سخنه وهاتبقى كويسه ان شاء الله
صابر :طيب انا هناملي ساعتين عشان اقوم لشغلي
كريمه :ايوة نام ياصبر انا هاقوم بس اطمن عليها وهارجع انام انا كمان
كريمه : ذهبت الى غرفه ابنتها لتلقي نظره عليها وتلقاها غرقانه في نومها يطمئن قلبها و ترجع الى غرفتها وتكمل نومها
##في الصباح##
كريمه : تصحي من نومها و تذهب الى غرفه ابنتها ساره لتطمئن عليها وساره غرقانه في نومها تذهب الام الي المطبخ تعد الفطار ثم تذهب الى غرفتها قم يا صابر قم الساعه بقت سته ونص
صابر : طيب انا قايم اهو سارة عامله ايه
كريمه : دخلت بصيت عليها وزي الفل ولقيتها نايمه مش قولتلك مافيش حاجه دلع بنات 🙂
صابر : طيب الحمد لله
ويقوم الاب ويذهب ليطمئن بنفسه على بنته ويلقها نائمه ثم يذهب الى الحمام ويغسل اسنانه ويخرج ، بقولك ايه ياكريمه
كريمه : نعم
صابر :ريحى البنت النهاردا وماتخلهاش تروح الكليه
كريمة :حاضر وانا كمان ناوية اريحها النهاردا .. يلا بقا عشان تاكولك لقمه قبل ماتروح شغلك
صابر : لأ انا اتأخرت شويه لو مش هاتعبك ياكريمه اعمليلي ساندوتشات
كريمة: حاضر من عنيه
صابر : سلام ياكريمه ولو في حاجه كلميني
كريمه حاضر ويارب مايجيب حاجه وحشه
تذهب كريمه ال غرفة ابنها مالك يلا يامالك الساعه سبعه ونص قوم عشان ماتتأخرش على شغلك يا ابني
مالك : 😴😴😴
كريمه : يامالك قوم بقا انت دايمآ تعذبني في صحيانك يا ابني
مالك : حاضر ياماما هاقوم اهو بس دقتين كمان
كريمه : انا هاحضرلك البيض الاومليت ال بتحبو وهارجع اصحيك وتصحى المره الجايه علي طول
مالك: 😴😴
كريمه : ،مااااالك
مالك : 🥱 حاضر ياماما هاصحى معاكي علي طول ، روحي بقا حضريلي الفطار
كريمه : تحضر لابنها الفطار وتكلم نفسها ، هو ايه ال حصل مع سارة 😔 معقول البنات يتألمو من المكان دا لسبب ، طيب ممكن فعلآ بسبب الدوره ولا ايه ال صاب بنتي 😞 وتذهب الى غرفة مالك قوم يامالك جهزتلك الفطار ياحبيبي يلا
مالك : طيب يا امي مافيش مفر من الصحيان 🥱
كريمة :ماهو انت ال عامل في نفسك كدا وتاعب نفسك طول النهار شغل وترجع تكلم البنت ال بتحبها لحد الساعه واحده الصبح
مالك : ايه الاحراج دا 😊
انا يا امي ، هو انا اقدر احب دانتي ال حببتي
كريمه : كل بعقلي حلاوة ياواد
مالك : في بنت زملتي في الشغل ومؤدبة يا امي وكنت مستني اكلمك انتي وابويا بس لما اجمع بقيت فلوس الشقه
كريمه :وانت عايز تسكن بعيد عني يامالك وتبعد عن امك حببتك ، بكرا اختك تتجوز وهاقعد انا وابوك لوحدنا
مالك :خلاص يا امي الكلام دا سابق لاوانه انا هاقوم لحسن الكلام خدنا وشكلي هاتاخر عالشغل
كريمه : طيب يا مالك افطر الاول
مالك : انا اقدر مافطرش من ايد ست الكل وخصوصا الاومليت
كريمه :صحه وهنا حبيبي
مالك : فطر وذهب علي الحمام وخرج على وضته ليلبس ونده على امه ،،،ياماما يامامااا
كريمه :نعم يامالك في ايه
مالك : انا سمعت صوت حد بيعيط بليل بس مش عارف دى حقيقه ولا حلم
كريمه : طبعا حلم
قولتلك اتغطى كويس وانت نايم
مالك : حاضر
سلام يا ست الكل
كريمه : تبدأ في شغل البيت وبعد عناء ساعه في توضيب بيتها تسمع بكاء مكتوم يأتي من غرفة ابنتها سارة ،تجرى بسرعه علي بنتها وتلاقيها غرقانه في دموعها وتعض في بطنياتها لتكتم بكائها
كريمه : ايه ياسارة يابنتي نفس الألم ؟
سارة : ذات بكائها وكأنها مستنيه كلمه من امها لتبكي وتنوح من شدة الألم
كريمة : سارة انتي بتقلقيني يابنتي فيكي ايه بس ، انا امك ماتخبيش عني حد عملك حاجه ؟ حد جه جنبك ؟ انا امك واخاف عليكي ماتخبيش عني
سارة : مزهولة وخافت اكتر من كلام امها المجرح ، انتي بتقولي ايه ياماما انا تربيتك ومافيش حاجه من اللي في دماغك بس في ألم جامد ومش عارفه اعمل ايه يا امي
كريمة : نروح لدكتورة تكشف عليكي
سارة : لأ ياامي انا عايزة مسكن
كريمة : بس اكيد في سبب لألمك دا يابنتي ومش كل شويه مسكن
سارة : ريحيني يا امي وهاتي المسكن
كريمه : حاضر بس لو رجعلك الألم مرة تانيه لازم دكتورة عشان نطمن وذهبت الي غرفتها ورجعت بالمسكن وعطت لبتها حبايه واعدة جنبها لحد ما بطلت تبكى وتتألم
سارة : انا هلبس واروح الكليه عندى محاضرات مهمه
كريمة : لأ طبعا مافيش كليه النهاردا وانتي تعبانه كدا
سارة : انا بقيت كويسه زي ما انتي شايفه ولازم احضر محاضراتي ولو حسيت بألم هارجع عالبيت على طول المسافه بين البيت والكليه عشر دقائق
كريمه : انا مش راضيه على نزولك دا حتى ابوكي قالي خليها تريح والمحاضرات ال بتتكلمي عنها دي كانت جبتهالك ملك صحبتك
سارة : يا امي انا بخير وماتخافيش عليا وهابقي اتصل بيكي واطمنك عليا كل شوية
هااااا حابين تكملو وتعرفو ايه ال بيحصل وسارة مالها وهايحصل ايه
تفاااعل كتير
الجزء الثاني والاخير من القصه هتلاقوا هنا حالاااا بعد التعليق ب٢٠ ملصق وانضم هنا 😒👇👇👇👇
https://t.me/buzze24
0 Commentaires